Afkoelingsperiode

Ben je niet helemaal tevreden over je aankoop? Geen probleem! Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren! In het kader van de wet "Kopen op Afstand" heb je als consument bij het aankopen via internet recht op een 'afkoelingsperiode' van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van redenen.

Verder is het van belang dat indien redelijkerwijs mogelijk, het product compleet en ongebruikt is en in de oorspronkelijke verpakking zit. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet in aanmerking voor ruiling of restitutie. Wanneer producten beschadigd/incompleet zijn, kunnen wij hiervoor geld in mindering brengen. Bij niet verkoopbaar is dat 100%

Retourneren

Wil je een product retourneren? Dan vragen wij je het op de volgende manier te doen. Zo kunnen wij je retourzending zo snel mogelijk verwerken.

  • Meld hier je retour aan of neem contact op met onze klantenservice. De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening.
  • Plaats de items die je wilt retourneren in de originele verpakking in de doos.

      Let op: onderstaande producten kunnen niet geretourneerd worden.

    • Fotorolletjes, wegwerpcamera's en directklaar films en overige producten die vatbaar zijn voor temperatuurverschillen en röntgenstraling
    • Inktcartridges met geopende verpakking
    • Artikelen die vanwege hygiene niet geretourneerd kunnen worden indien de verzegeling verbroken is. Zoals: oordopjes, headsets en hoofdtelefoons.
    • Software
    • Cadeaubonnen

  • Stuur het ingevulde retourformulier mee en plak het retourlabel op de doos.
  • Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of crediteren het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk 14 dagen na de melding dat je je bestelling wilt retourneren.

Defecten

  • Bij aanschaf van een artikel mag je een goed werkend product verwachten. Helaas wil er toch wel eens iets defect gaan. Op alle nieuwe camera's en lenzen bieden wij daarom minstens twee jaar fabrieksgarantie. Op sommige producten geldt een langere garantie, vaak alleen indien de aankoop is geregistreerd bij de importeur. Tijdens deze garantieperiode garanderen wij dat je een goed werkend product hebt en houdt.
  • Gaat het door jou gekochte product toch binnen de garantieperiode defect, dan lossen wij dat voor je op. Kom met het artikel bij ons langs in de winkel. Samen omschrijven we een reparatieverzoek waarna wij het naar de desbetreffende leverancier of fabrikant verzenden.
  • Wil je het defecte artikel naar ons opsturen? Volg dan het onderstaande stappenplan, zodat wij de reparatie zo snel mogelijk in gang kunnen zetten.

Stappenplan reparaties

  • Download het reparatieformulier
  • Vul het reparatie formulier volledig in en vermeld duidelijk de klacht omschrijving.
  • Voeg een kopie-factuur/aankoopbon en indien bijgeleverd de originele garantiekaart toe.
  • Je hoeft alleen het artikel op te sturen dat gerelateerd is aan de klacht/defect (Geen accessoires als draagriemen, geheugenkaartjes, accu’s, tassen e.d.)
  • Verpak het artikel goed en stuur deze aangetekend op naar:

Foto Verweij Nijmegen
Tav: Reparaties
Plein 1944 nr 145
6511JH Nijmegen

DJI

De snelste optie is om een reparatie zelf aan te melden via: https://repair.dji.com/repair/index

DJI heeft de afgelopen jaren haar service apparaat in Nederland sterk verbeterd, en het proces is vereenvoudigd en efficiënt. Indien nodig worden reparaties tegen een schappelijke prijs uitgevoerd. Daarbij ben je ervan verzekerd dat het door de fabrikant zelf is hersteld en er geen kwesties omtrent garantie kunnen optreden wegens reparatie door derden en veiligheid van je product maximaal is gewaarborgd. Binnen de garantietermijn zijn de verzendkosten (in land van aankoop) gratis, en je kunt mogelijk zelfs een pick-up van je drone plannen op een adres en tijdstip naar keuze.

Contactgegevens DJI Support
+31 20 654 5202
support.eu@dji.com
Online Support: http://www.dji.com/support